Meno:
Heslo:
Zapamätaj si ma.
Zabudli ste heslo?
 
 

Posledné pridané články

Ponuka práce

Chcete pracovať v našom tíme ? Hľadáme šikovných predajcov do našej predajne v Bratislave.

Klub BabyMarket
Patríte k našim stálym zákazníkom? Vyžiadajte si vernostnú kartu BabyMarket a získajte ďalšie zľavy! 
Predajne BabyMarket
Kočíky, autosedačky, jedálenské stoličky, ohrádky, cestovné postieľky, detský nábytok, detské a tehotenské oblečenie, spodné prádlo, postieľky, elektroniku, bezpečnostné pomôcky, potreby na kŕmenie a hygienu, hračky - to všetko a oveľa viac od renomovaných svetových výrobcov nájdete v našej predajni v Bratislavskom Auparku. Navštívte nás!
 
 
 

POMOC

Pozrite si našu ponuku, prečítajte si všetky dostupné informácie o  produktoch.

Ak sa neviete rozhodnúť, alebo potrebujete poradiť, neváhajte a pošlite nám Vaše otázky na adresu info@babymarket.sk
Radi Vám pomôžeme ! 
K dispozícii máte aj kontaktný formulár, ktorý nájdete tu....
Zaregistrujte sa!
Systém internetového obchodu povolí objednať tovar len registrovaným zákazníkom. Okrem toho, ak si to budete želať, budeme Vám na Vašu e-mailovú adresu posielať informácie o novinkách a zaujímavých akciách. Okrem povinných údajov Vám odporúčame uviesť mobilné telefónne číslo, na ktorom Vás kuriér bude v čase doručenia tovaru kontaktovať, najmä keď Vás nezastihne na uvedenej adrese.
Objednajte si dnes.... tovar Vám bude doručený kuriérom už zajtra vo Vami dohodnutom čase!
  1. Vyberte si produkt, niektorý sortiment si vyžaduje bližšiu špecifikáciu napr. prevedenie, farba, prípadne rozmer. Dôsledne si prečítajte celý popis produktu, aby ste boli čo najdôslednejšie informovaný o jeho špecifikách. V prípade pochybností alebo nejasností v popise/charakteristike produktu alebo jeho farebných zobrazení, nás prosím neváhajte kontaktovať!
  2. Po dôslednom oboznámení sa s Vami vybranom produkte, Váš výber potvrdíte pridaním produktu do nákupného košíka voľbou "PRIDAŤ DO KOŠÍKA". Pred samotnou realizáciou výberu uskutočnite všetky dostupné variantné voľby, ktoré sa Vám zobrazujú v detaile konkrétneho produktu. Úspešným výberom automaticky prechádzate do nasledujúcej sekcie.
  3. Potvrdením výberu produktu a jeho prípadnej špecifikácie prechádzate do sekcie "POLOŽKY KOŠÍKA". Zobrazí sa Vám tovar, ktorý ste si vybrali v uvedenom variante, množstve a nákupnej cene. Medzisúčet je súčtom Vášho doteraz realizovaného celkového nákupu. Následne môžete potvrdiť Vašu objednávku výberom "KOŠÍK" alebo pokračovať v nakupovaní a vybrať si ďalší tovar.
  4. Potvrdením objednávky prechádzate do sekcie "MôJ KOŠÍK", v ktorom je položkovite zobrazený Váš nákup, a kde je možné upravovať/prepočítavať  množstvo, v prípade potreby vymazať nechcené produkty. Po akejkoľvek realizovanej úprave je potrebné prepočítať obsah Vášho košíka, pre aktuálne zobrazenie súčtu Vášho celkového nákupu.
  5. Váš nákup môžete "OBJEDNAŤ", a pokračovať v jednoduchom postupe objednávky, výberom adresy príjemcu (voľbou VYBRAŤ) alebo pridaním novej (voľbou PRIDAŤ). V tejto sekcii je možné adresu editovať kliknutím na políčko "UPRAVIŤ", alebo vymazať kliknutím na políčko označené znakom X - "VYMAZAŤ" (v tomto prípade je potrebné pridať novú adresu!). Po prípadných úpravách je potrebné pokračovať v postupe objednávky voľbou  "ĎALEJ".
  6. Fakturačná adresa je vopred nastavená pre rovnakú alternatívu, ktorá je uvedená ako adresa príjemcu. Tento výber je viditeľný zaškrtnutím políčka "POUŽIŤ ROVNAKÚ AKO PRE DORUČENIE". Zmenu je potrebné uskutočniť zrušením tohto výberu a následným zápisom odlišných fakturačných údajov (ak je to potrebné).
  7. Posledným krokom, je kontrola potvrdenia objednávky v sekcii "OBJEDNÁVKA", kde je súhrnný výpis všetkých potrebných údajov pre realizáciu objednávky. Nevyhnutným krokom je výber "SPôSOBU DORUČENIA". Akúkoľvek požiadavku alebo bližšiu špecifikáciu je možné upresniť v kolónke "POZNÁMKA".
  8. Váš výber, je potvrdením súhrného výpisu objednávky úspešne odoslaný na spracovanie. Môžete pokračovať v prezeraní stránky, v prípade opustenia stránky je pre zabezpečenie nepovoleného prístupu k Vášmu účtu potrebné sa "ODHLÁSIŤ" z e-shopu. V sekcii "MôJ ÚČET" môžete následne sledovať stav/priebeh realizácie Vašej objednávky po následnom prihlásení.

Po potvrdení objednávky Vám systém internetového obchodu automaticky pošle e-mailom potvrdenie o zaevidovaní Vašej objednávky. V priebehu maximálne 16 hodín (pracovného času) naši pracovníci spracujú Vašu objednávku, overia dostupnosť produktov na sklade a určia dátum jeho dodania. V závislosti od spôsobu Vami vybraného doručenia je postup realizácie objednávky nasledovný:
  1. pri PLATBE REALIZOVANEJ VOPRED Vám bude v priebehu maximálne 16 hodín (pracovného času) vystavená a na Vami uvedený e-mail odoslaná elektronická predfaktúra, na základe ktorej je potrebné realizovať platbu v prospech účtu spoločnosti BabyMarket s.r.o., podľa konkrétnych náležitostí uvedených v tejto predfaktúre. V prípade, že platba nebude realizovaná v čase jej uvedenej splatnosti t.j. 7 pracovných dní, Vaša objednávka bude automaticky stornovaná. Po realizácii platby a následnom pripísaní  finančných prostriedkov  v celkovej výške uvedenej na predfaktúre (v prospech účtu spoločnosti BabyMarket s.r.o.), bude Vaša objednávka postúpená kuriérskej spoločnosti k doručeniu. Informácia o "STAVE OBJEDNÁVKY" je v sekcii Môj účet, ktorá je prístupná po prihlásení sa do systému.
  2. pri PLATBE FORMOU DOBIERKY, bude Vaša objednávka v prípade dostupnosti tovaru a v závislosti od času realizácie objednávky (s pravidla objednávka prijatá do 15:00 hod.) odoslaná ešte v deň jej objednania. Informácia o "STAVE OBJEDNÁVKY" je v sekcii Môj účet, ktorá je prístupná po prihlásení sa do systému.
Aktuálne sadzby a spôsob doručenia tovaru v rámci Slovenska:
  • Platba vopred, kuriér, dobierka:

- zásielka do 20 kg: 4,90 €

- zásielka od 20 do 30 kg: 14,40 €

- zásielka od 30 do 40 kg: 21,60 €

  • Expedičné náklady sa pri jednotlivých produktoch môžu líšiť - uvedené prídavné poplatky sú zobrazené v konkrétnom popise výrobku.

V prípade nedostupnosti tovaru, alebo skutočnosti že nebudeme schopní dodať tovar načas, resp. nebudeme môcť splniť všetky Vaše požiadavky naraz, Vás budeme obratom písomne kontaktovať e-mailom na Vami uvedenej adrese s možným návrhom ďalšieho postupu vybavenia Vašej objednávky. V prípade, že Vás od zadania objednávky maximálne však do 4 pracovných dní nebude spoločnosť BabyMarket s.r.o. písomne kontakovať alebo v sekcii  "Môj účet"  pri konkrétnej objednávke nedôjde k zmene stavu od jeho "Očakávaného potvrdenia", nás prosím obratom informujte na niektorom z uvedených kontaktov:

 

  •  info@babymarket.sk, + 421 914 33 44 50, + 421 914 33 44 55

 

Časový sklz spracovania objednávok realizovaných v piatok je možný a pravdepodobný. Ich spracovanie prebieha až  začiatkom nasledujúceho pracovného týždňa - t.j. nasledovný pondelok.  Objednaný tovar Vám doručíme kuriérskou službou priamo k Vám. Ak Vás kuriér nezastihne doma, pokúsi sa na Vás nakontaktovať a dohodne si s Vami čas a miesto doručenia. Pred samotným odoslaním zásielky dostane e-mail s identifikačným číslom Vašej zásielky, ktorej stav môžete kontrolovať aj prostredníctvom centrálnej databázy zásielok kuriérskej spoločnosti SLOVAK PARCEL SERVICE, s.r.o.,  na uvedenom odkaze:

 

www.sps-sro.sk  (uviesť číslo zásielky!)

 

V prípade platby dobierkou kuriér preberie platbu za tovar. Tovar nie je možné odovzdať bez úhrady plnej výšky dobierky!

 

 

Upozornenie!


 

Skontrolujte obsah dodávky!  V prípade viditeľného poškodenia obalu zásielky ešte pred jej samotným prebratím od kuriéra, zvážte prosím prípadné riziká možného poškodenia tovaru!

Je nevyhnutné spísať s kuriérom "ŠKODOVÝ ZÁPIS", a až následne zásielku prevziať. Po rozbalení, je potrebné dôsledne skôntrolovať stav obsahu, v prípade viditeľného poškodenia v rámci možnosti potrebné odfotiť poškodený obal zásielky, poškodený obsah zásielky, odfotiť/preskenovať spísaný škodový zápis a obratom nás o tomto stave informovať (najlepšie so zaslaním fotiek) na vyššie uvedenom e-maili. Ak to nie je možné, je potrebné túto skutočnosť nahlásiť telefonicky (v takomto prípade prosíme, aby ste zachovali všetky pôvodné obaly zaslaného produktu ako aj samotnej zásielky). Ďalší postup bude v závislosti od rozsahu škody následne dohodnutý.

V prípade akýchkoľvek iných nedostatkov a nepresností nás prosím  neváhajte kontaktovať na vyššie uvedených kontakoch.

 

 

Prispejte aj Vy k nášmu neustálemu napredovaniu a vylepšovaniu systému fungovania nášho e-shopu.

 

Vaše návrhy, postrehy, pripomienky, očakávania, pochvalu či nespokojnosť... prijímame s pokorou a rešpektovaním Vášho názoru , so snahou dosiahnutia maximálnej vzájomnej spokojnosti.

 

 

"Staňte sa aktívnym členom našej BabyMarket rodiny"

 

 

 

s úctou Váš BabyMarket.sk